Konference a firemní akce

Hotel K-Triumf v srdci východních Čech je ideální místo pro pořádání kongresů, konferencí, seminářů, workshopů, teambuildingů a dalších korporátních a firemních aktivit.

Nabízíme vám klimatizované variabilní konferenční prostory pro uspořádání malých firemních akcí i větších podnikových kongresů a firemních teambuildingových aktivit. U nás můžete uspořádat konferenci až pro 200 osob v jednom sále.  

Pro firemní konference zajišťujeme ubytování v našem hotelovém resortu, stravování ve stylové restauraci a tématické hry a večírky. V každém sálu je k dispozici dataprojektor, flipchart a bezdrátové vysokorychlostní připojení k internetu.

Proč firemní akce právě u nás

  • 5 klimatizovaných sálu s kapacitou (od 20 do 200 osob)
  • Krásné prostředí a nádherný areál kolem hotelu
  • Možnost uspořádat sportovní turnaj - tenis, volejbal, squash, tenis, bowling a další
  • Wellness - vířivky, parní sauna, finská sauna, masáže
  • Skvělá kuchyně - maso z vlastního chovu, lokální suroviny
  • Venkovní gril a ohniště

  • Možnost teambuildingových aktivit i pracovních jednání v jednom místě
 

 

Vyberte si sál podle Vašich představ

Máte nějaké dotazy? Kontaktujte nás.